מאלומה הופעות וכרטיסים

כל ההופעות 2024

לא נמצאו הופעות

חואן לואיס לונדוניו אריאס (Juan Luis Londoño Arias), הידוע בשם הבמה מאלומה (Maluma) הוא זמר ויוצר רגטון קולומביאני. מאלומה הפך לכוכב בינלאומי בעולם המוזיקה והיה לו השפעה רבה על תרבות הפופ הלטינית. נחשב לאחד מהזמרים המצליחים בתחום, כרטיסים והופעות למאלומה נחשבות לדבר שנמכר במהירות רבה.
מאלומה החל את קריירת המוזיקה שלו בגיל צעיר והתחיל להוציא שירים ולפרסם אותם ברשתות החברתיות. השקיע המון זמן ומאמץ בפיתוח הקריירה המוזיקלית שלו, ובהמשך חתם על הסכמים מוזיקליים משמעותיים. מאלומה מזוהה בעיקר עם הסגנון הרגאטון, שהוא סגנון מוזיקה לטיני שמשלב אלמנטים של היפ הופ, דאנסהול, פופ, וזוכה לפופולריות רבה ברחבי העולם. הוא משדר מוזיקה חיובית ורגועה, ושיריו נוגעים לנושאים רגשיים כמו אהבה ושמחה.
מאלומה הוציא אלבומים מוצלחים כמו “Magia” (2012), “Pretty Boy, Dirty Boy” (2015), “F.A.M.E” (2018), ו”11:11″ (2019). גם סינגלים פופולריים שלו כוללים שירים כמו “Felices los 4,” “Corazón,” “Hawái,” ועוד.
מאלומה הפך לזמר בינלאומי מפורסם ונחשב לאחד משמות הרגאטון הבולטים ביותר בעולם. הוא מושמע בעשרות מדינות ונמכר במיליוני עותקים.

מאלומה עוסק גם בערוצים חברתיים ובפרויקטים חברתיים. הוא משתדל לשמש דוגמה לצעירים ולעוסקים במוזיקה ולהעביר מסרים חיוביים בשיריו. מאלומה הוא ללא ספק אחד מזמרי הרגאטון המצליחים ביותר בעולם והוא ממשיך להשפיע על תרבות המוזיקה הלטינית והעולמית.


אילו שירים מצפים לקהל בהופעות של מאלומה?

השירים שנשמעים בהופעות של חואן לואיס לונדוניו אריאס, הידוע בשם הבמה מאלומה (Maluma) עשויים להשתנות בהתאם לסט השירים שהוא בוחר לבצע בכל הופעה ספציפית ולאור השירים הפופולריים שהוא מוציא באותו זמן. אך הנה מספר שירים מוכרים שניתן למצוא בהופעות שלו, ושמכירים אותם מעריציו:

  1. “Felices los 4”
  2. “Corazón” (בשיתוף פרסיאן סופרי)
  3. “Hawái”
  4. “El Préstamo”
  5. “Cuatro Babys”
  6. “Sin Contrato”
  7. “11 PM”
  8. “Borró Cassette”
  9. “El Tiki”
  10. “Criminal” (בשיתוף נאסתי ואחרים)

אלו רק דוגמאות וייתכן שיהיו גם שירים אחרים בסט השירים שלו בהופעות. הוא מוכר בעיקר בשל סגנון הרגטון המרענן והמיוחד שלו, והשירים שלו משדרים אנרגיה חיובית שמעירה את הקהל לרקוד ולשיר יחד איתו.


איך ניתן לקנות כרטיסים להופעות של מאלומה?

כדי לרכוש כרטיסים להופעות של מאלומה מומלץ לבדוק במספר אתרים ומקומות רכישה שונים. על מנת לקבל מידע אמין ורלוונטי כדאי להיכנס לאתר הרשמי של הזמר או לאתר המקום בו מתרחשת ההופעה. באתרים אלו וגם באתרי מכירות שונים ניתן לקבל מידע לגבי ההופעות וגם במועד פתיחת הרכישה לרכוש את הכרטיסים להופעות של מאלומה. כמו כן, מומלץ לעקוב אחרי הרשתות החברתיות של הזמר, גם שם נהוג לעדכן בנוגע להופעות עתידיות שלו.
אפשר גם לחפש כרטיסים בקבוצות פייסבוק או באתרים מקומיים למכירת כרטיסים שבהם משתמשים יכולים לרשום את הכרטיסים שהם מוכרים, חשוב לוודא שאלו אנשים אמינים ולא משתמשים מזויפים שלא מוכרים כרטיסים אמיתיים.

רוצים לטוס להופעה של מאלומה ?

התקשרו עכשיו 073-2726000 או השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

פתח צ'אט
כתבו לנו!
איך אפשר לעזור?