ברוס ספרינגסטין כרטיסים והופעות

כל ההופעות 2024

17
ליונ

ברוס ספרינגסטין | מדריד | 17.6

מתאריך

עד תאריך

14/06/24
18/06/24
20
ליונ

ברוס ספרינגסטין | ברצלונה

12
ליונ

ברוס ספרינגסטין | מדריד

מתאריך

עד תאריך

10/06/24
14/06/24
17
ליונ

ברוס ספרינגסטין | מדריד

14
ליונ

ברוס ספרינגסטין | מדריד

12
ליונ

ברוס ספרינגסטין | מדריד

19
למאי

ברוס ספרינגסטין | דבלין

25
ליול

ברוס ספרינגסטין | לונדון

מתאריך

עד תאריך

23/07/24
27/07/24
28
למאי

ברוס ספרינגסטין | פראג

מתאריך

עד תאריך

26/05/24
29/05/24
15
ליול

ברוס ספרינגסטין | שטוקהולם

25
ליול

ברוס ספרינגסטין | לונדון

28
למאי

ברוס ספרינגסטין | פראג

ברוס ספרינגסטין (Bruce Springsteen) הוא זמר, יוצר שירים, גיטריסט, ומוזיקאי אמריקאי מאוד ידוע ואהוב בעולם המוזיקה. הוא נולד בניו ג’רזי, ארצות הברית. ברוס ספרינגסטין הוא אחד מהאמנים המוכרים ביותר בהיסטוריה של הרוק והפולק, והוא נחשב לסמל של המוזיקה האמריקאית. כרטיסים להופעות של ברוס ספרינגסטין נמכרים דרך אתר זה!


מה מצפה לקהל המעריצים בהופעות של ברוס ספרינגסטין?

ברוס ספרינגסטין מוכר בעיקר בזכות ההופעות החיות שלו. הוא מופיע הופעות ארוכות ומרגשות שכוללות מגוון רחב של שירים מכל שלבי קריירתו.
חלק מהקריירה שלו כוללת את הקמת הלהקה “E Street Band” בשנות ה-70, וזו הייתה הלהקה שליוותה אותו לאורך רוב הקריירה שלו. הלהקה נחשבת לאחת מהלהקות הטובות ביותר בהיסטוריה של מוזיקת הרוק ולרוב הוא מבצע חלק מהשירים של הלהקה בהופעות שלו.
ברוס ספרינגסטין הוציא מספר אלבומים פופולריים שזכו להצלחה רבה, כולל “Born to Run” (1975), “Darkness on the Edge of Town” (1978), “Born in the U.S.A.” (1984), ו.”The Rising” (2002
כמו כן, יצירתו של ברוס ספרינגסטין כוללת גם שירים מחאה ופוליטיים שמעניינים בנושאים כמו ערבות חברתית, חופש וזכויות אדם.
ברוס ספרינגסטין זכה במספר פרסים והוקרות, כולל פרסי Grammy, והוא נחשב לסמל של מוזיקת הרוק האמריקאית. בשנת 2016, הוענק לו מדליית “מדליית החירות” הגבוהה ביותר של הארצות המאוחדות, על תרומתו למוזיקה ולחברה.
ברוס ספרינגסטין הוא אמן שהצליח ליצור מוזיקה שמשלבת בין הרוק, הפולק, והרוק נ’ רול, והוא מחויב לשירת ערכי החברה והאדם. הוא ממשיך להופיע וליצור מוזיקה מרהיבה גם בשנים האחרונות, והמוזיקה שלו ממשיכה להשפיע על דורות של אמנים ומאזינים. כרטיסים והופעות של ברוס ספרינגסטין נחשבים למשהו אהוב במיוחד בקרב קהל מעריציו.


כרטיסים להופעות של ברוס ספרינגסטין:

ניתן לרכוש כרטיסים להופעות של ברוס ספרינגסטין באופן רשמי ומאובטח במאגרי מכירת הכרטיסים הרשמיים. מספר אפשרויות לרכוש כרטיסים להופעות של ברוס ספרינגסטין:

  1. אתר הרכישה הרשמי: דרך האתר של ברוס ספרינגסטין, אפשר לרכוש כרטיסים ישירות מאתר הרכישה הרשמי שלו או מהאתרים שמותר לו להשתמש בהם למכירת כרטיסים להופעותיו. זו היא הדרך הראשונה והמומלצת ביותר לרכוש כרטיסים רשמיים ובמחיר המומלץ.
  2. אתרי מכירת כרטיסים מוכרים: אתרי מכירת כרטיסים שונים והמוכרים מביניהם עשויים להציע כרטיסים להופעות של ברוס ספרינגסטין. יחד עם זאת, יכולים להיות להם מחירים גבוהים יותר מאשר פלטפורמות רכישה אחרות.
  3. קניית כרטיסים מאנשים פרטיים: תמיד כדאי להיות זהיר כאשר רוכשים כרטיסים ממקור זול או מחברות שמציעות עסקאות מפוקפקות. היכולת לזהות כרטיסים מזויפים יכולה להיות פחות נפוצה באתרי מכירת כרטיסים מוכרים ובמקורות רשמיים.
  4. חברות ההופעות ומועדוני אוהדי הלהקה: ברוס ספרינגסטין וה-E Street Band שהם מועדוני מעריצי הלהקה שמספקים אופציות לרכישת כרטיסים מראש או לגישה מוקדמת למכירת כרטיסים. הספקים והחברות הרשמיות של האמן יכולים לספק דרכים ייחודיות לרכישת כרטיסים או לקבוע הופעות מיוחדות.

חשוב לציין שמחירי הכרטיסים עשויים להשתנות בהתאם למיקום בישיבה או בעמדה, לסוג ההופעה ולזמן שנשאר עד לתאריך ההופעה. כאשר רוכשים כרטיסים, מומלץ לוודא שהם אמינים ושאתה מקנה אותם ממקור מהימן.

מעוניינים לרכוש כרטיסים להופעות של ברוס ספרינגסטין? פנו אלינו!

רוצים לטוס להופעה של ברוס ספרינגסטין ?​

התקשרו עכשיו 073-2726000 או השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם

פתח צ'אט
כתבו לנו!
איך אפשר לעזור?