מועדון הכדורגל ליברפול

מועדון הכדורגל ליברפול הוא אחד המועדונים מעוטרי התארים ביותר בעולם. בין יתר רשימת התארים של המועדון האנגלי תמצאו: 5 זכיות בגביע אירופה לאלופות, 3 גביעי אופ”א, 3 זכיות בסופר קאפ האירופי, 8 זכיות בגביע הליגה האנגלית ו-18 תארי זכייה באליפות אנגליה.

ליברפול – אגדת כדורגל

מועדון הכדורגל ליברפול הוא אחד המועדונים מעוטרי התארים ביותר בעולם. בין יתר רשימת התארים של המועדון האנגלי תמצאו: 5 זכיות בגביע אירופה לאלופות, 3 גביעי אופ”א, 3 זכיות בסופר קאפ האירופי, 8 זכיות בגביע הליגה האנגלית ו-18 תארי זכייה באליפות אנגליה.

תואר האליפות האחרון של קבוצת ליברפול בעונת המשחקים 1989/90, זכור לאוהדי הכדורגל בישראל בעיקר בשל תרומתו של החלוץ הישראלי רוני רוזנטל אשר שיחק במדי הקבוצה ואף כבש שבעה שערים במהלך אותה עונה.

אצטדיון אנפילד – הבית של ליברפול

אצטדיון אנפילד המשמש כמגרשה הביתי של קבוצת ליברפול, נבנה בשנת 1884, ובתחילת דרכו הוא שימש דווקא את מועדון הכדורגל אברטון (מועדון הכדורגל השני בגודלו בעיר ליברפול). בשנת 1892 ערכה קבוצת ליברפול את משחקה הראשון באצדיון זה, ואף על פי שהוא הכיל כ-20,000 מקומות ישיבה דאז, נכחו במשחק הבכורה של הקבוצה כ-100 צופים בלבד.

בעבר הלא רחוק, אצטדיון אנפילד הכיל קרוב ל-60,000 מקומות, אך החוקים הנוקשים של הפריימר ליג שלאחר אסון הילסברו, חייבו את מועדון הכדורגל ליברפול להקטין את תכולת האצטדיון ל- 45,276 מקומות ישיבה. למרות שזה למעלה מעשור מדברים בליברפול על מעבר לאצטדיון חדש, מתקן הכדורגל אנפילד ממשיך לשמש כמגרשה הביתי גם בעונת המשחקים הנוכחית.

היריבה הגדולה ביותר של מועדון הכדורגל ליברפול היא קבוצת אברטון, המהווה את הקבוצה השנייה בגודלה בעיר, והמפגשים בין הקבוצות הם למעשה הדרבי של העיר ליברפול. יריבה נוספת של מועדון הכדורגל ליברפול היא קבוצת מנצ’סטר יונייטד, אשר עקפה את קבוצת ליברפול במניין האליפויות של הליגה האנגלית. עד לעונת המשחקים 2010/11 החזיקה ליברפול בשיא הזכיות באליפות אנגליה, ובאותה עונה מנצ’סטר יונייטד שברה את השיא וזכתה באליפות ה-19 (כיום היונייטד מחזיקה כבר ב-20 אליפויות).

 מוחמד סלח ליברפול

ליברפול – עיר של מוסיקה וכדורגל

אנחנו בחברת TIKTIK  מאפשרים גם לכם ליהנות ממסע קסום לעיר ליברפול. מסע במסגרתו תוכלו לבקר במשחק רשמי של אגדת הכדורגל ליברפול, ואף לבקר במוזיאון הקבוצה הממוקם בתוך אצטדיון אנפילד. כמו כן, תוכלו לשלב ביקור במקום בו החלה את פעילותה להקת “הביטלס”, המכונה: ארבעת המופלאים מליברפול…

חולמים גם אתם על הופעה או משחק בחו״ל ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת

כתבות נוספות

שאנחנו משוכנעים שתאהבו

מאמרים

אירועי ספורט מסביב לעולם

אירועי ספורט מסביב לעולם – חוויה שלא תשכחו מדי יום מתקיימים ברחבי העולם עשרות אירועי ספורט בענפים שונים. אירועים אלו זוכים בחלק מהמקרים לצפיית שיא

קרא עוד »
מאמרים

כרטיסים לליגה הספרדית

ולנסיה, ויאריאל, אתלטיקו מדריר, סביליה וכמובן ריאל מדריד וברצלונה, ממתינות גם לכם במסגרת הזמנת כרטיסים לליגה הספרדית באמצעות אתר זה. אנחנו ב-TIKTIK מעמידים לרשותכם מגוון

קרא עוד »
פתח צ'אט
כתבו לנו!
איך אפשר לעזור?